2013. január 15., kedd

Büszke


A félmaraton hivatalosan a maratoni táv fele (21097,5 méter), de mint mindig, vannak kivételek. A Pécs-Harkány Országúti Futóverseny távja 25km, így részben téves a korábbi elnevezésem, miszerint félmaraton. Mégis azt mondom, maradjunk ennél, olyan jól hangzik, és ha már a 25 ezer méter amúgy is magában foglalja azt a hivatalos félmaratoni távot, akkor miért ne? J

A felkészülésem egyelőre edzőteremben zajlik, az idő rövidsége miatt nem merek megfázást kockáztatni a kinti futásommal. Addig, amíg nem jön el a minimum 10 fokos hőmérséklet (talán kicsit ez olyan lélektani határ is nálam), marad a futópadon való edzés.

Futópadon edzeni nem ugyanaz, főleg ha a célba vett verseny körülményeit nézzük, mint betonon futás, várhatóan hűvös idő és rengeteg emelkedő. Ellenben az edzőteremben ezek a körülmények ki vannak zárva. A futópad dőlésszögének állításával igyekszem emelkedőket is futni és közben fejben lejátszani, hogy épp a túronyi völgyből kapaszkodom felfele.

Felkészülésem első hete után büszkén jelentem, hogy a heti egy hosszabb futásomat letudtam, azt hiszem nem is akárhogyan. 20,4 km a teljesített táv, 2 óra alatt. 11km/h sebességgel futottam nagyrészt, leszámítva a táv első és utolsó pár száz méterét, amikor lassítottam, hogy a pulzusom is örüljön és a gép se dobjon le.

Talán nem lesz gond március 3-án. 


1 megjegyzés:

  1. Olyan büszke vagyok Rád!!! Olyan jó lenne, ha csak annyi akarat erőm lenne, mint a Te akaraterőd fele! :( Itt most hideg van, én is a 10fok feletti hőmérsékletet várom, de legalább idén már használtam a futócipőmet (igaz csak egyszer). :) NAGYON NAGYON BÜSZKE VAGYOK RÁD, ennél jobban csak hiányzol!! puszillak

    VálaszTörlés